Thursday, April 17, 2008

Becos you can never get enough of him

宝贝,你知道吗? 你真得很可爱,可爱到我欲罢不能,每天对着你的相片看个不停。你让我朝思暮想,心心念念,希望考试能快点结束,让你能重新回到我的怀抱。宝贝,你是天上掉下来的礼物,你为我的人生增添了色彩,你为我的生命带来了不同的意义。

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*





宝贝,阿姨爱你!!!





1 comments:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the GPS, I hope you enjoy. The address is http://gps-brasil.blogspot.com. A hug.